Welcome to my blog

    greenglass(グリーングラス)

    ARTICLE PAGE

    ジェシカアルバLAXエアポートで

    13日ジェシカアルバLAXエアポートで

    Actress and mom Jessica Alba and daughter Honor Warren arrive at LAX to catch a flight out of town from Los Angeles, CA on October 13th 2010. After her husband Cash ran over a photographers foot following dinner the other evening it was lucky for her and for the photographers that someone else drove them to airport!  Fame Pictures, Inc

    Actress and mom Jessica Alba and daughter Honor Warren arrive at LAX to catch a flight out of town from Los Angeles, CA on October 13th 2010. After her husband Cash ran over a photographers foot following dinner the other evening it was lucky for her and for the photographers that someone else drove them to airport!  Fame Pictures, Inc

    Henry & Belle のスキニージーンズ
    この日も穿いてますね
    このとき新しいブランドって書いたけど、そうじゃないみたい
    ヘンリーマンと彼の妻ベルが1931年にシカゴで作り始めたって書かれてました
    お買い物は本家から出来るみたいだけど、セキュリテイなんとかって出てきて進めませんでした

    目新しいブランド気になるけど、サイズ感が分からない
    履き心地も気になるし
    先取りしてみようと思っても先立つマネーが無い(笑)

    も一つ、最近ヘビロテ気味のカーディガンこれどこのだろう
    関連記事

    2 Comments

    nao  

    Re: はじめまして

    そのらのさん、はじめまして!
    コメントありがとうございます
    セレブの服ってなぜか素敵に見えますよね(笑)
    ジェシカのカーディガンも素敵です
    読み逃げも歓迎ですよ、見てくださってて嬉しかったです
    またコメントもお待ちしてますね!

    2010/10/16 (Sat) 23:48 | EDIT | REPLY |   

    そのらの  

    はじめまして

    ジェシカのこのカーディガン、私も気になります!

    naoさんのブログを拝見させていただいて、
    海外セレブのお洋服がとっても気になりだしました。

    いつも、読み逃げさせていただいていたのですが、
    今日はコメントさせていただいちゃいました。

    2010/10/16 (Sat) 08:27 | EDIT | REPLY |   

    Leave a comment